نمی توانیم از شعار شیطان بزرگ بودن آمریکا عدول کنیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::نمی توانیم از شعار شیطان بزرگ بودن آمریکا عدول کنیم / تعامل ما با دنیا باید برخاسته از خواسته های به حق ملت ایران باشد / هر رأی مردم در انتخابات آتی، تیری به سوی دشمن است / هرکس ادعا کند در خط امام(ره) است باید مطیع رهبر معظم انقلاب باشد

همزمان با سفر اخیر حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی به تبریز، فرصت را غنیمت شمرده و با وی در مورد دو موضوع مهم مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای موسوم به ۱+۵ و همچنین انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفتگوی مشروح ترتیب داده شد تا نسبت به مسائل حساس کشور روشنگری صورت گیرد.

موضوع مهم مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای موسوم به 1+5 و همچنین برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از جمله رخداد های مهم کشورمان در عرصه سیاسی بوده که این روزها کمتر محافلی یافت می شود که نسبت به این دو اتفاق مهم صحبت نشود.

بی شک نکته نظرات نخبگان جامعه حول محور این مباحث، در آگاهی بخشیدن به مردم نقش بسزایی دارد لذا در سفر اخیر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به تبریز، فرصت را غنیمت شمرده و با وی در مورد این دو موضوع مهم گفتگو ترتیب داده شد.

 

* ضمن تشکر از وقتی که در اختیار ما قرار دارید؛ همانطور که مستحضر هستید مذاکرات هسته ای ایران با قدرت های جهانی در مراحل حساس بوده و عده ای با تأسی از القائات دشمنان در صدد این هستند که ایران با هر قیمتی و با چشم پوشی از آرمان های انقلابی خود، با آمریکا و غرب تعامل و توافق داشته باشد؛ در این مورد نظر خودتان را بیان کنید.

نمی توانیم از شعار شیطان بزرگ بودن آمریکا عدول کنیم

ابتدا باید عرض کنم که همگی باید در راه تحقق بخشیدن به آرمان های حضرت امام خمینی(ره) قدم برداریم و در مذاکرات هسته ای نیز باید این چنین باشد.

خطوطی که امروز مقام معظم رهبری برای نظام ترسیم می کنند همان خطوط ترسیم شده امام راحل(ره) است و باید در این مسیر گام برداشت.

امام فرمود آمریکا شیطان بزرگ است و ما نمی توانیم از این شعار عدول کنیم اما اینکه در چارچوب پرونده هسته ای با آمریکا وارد مذاکره شدیم در راستای همان تدبیری است که رهبر معظم انقلاب در قالب نرمش قهرمانانه مطرح کردند و تیم مذاکره کننده دولت جمهوری اسلامی که مجاهدان عرصه دیپلماسی کشور محسوب می شوند، باید با رعایت خطوط قرمز به مذاکره بپردازند.

تعامل ما با دنیا باید برخاسته از خواسته های به حق ملت ایران باشد

در حالی که مذاکرات هسته ای در مراحل پایانی خود است؛ هر روز یک شیطنت جدید از سوی آمریکا مطرح می شود و بدین ترتیب ملت ایران و دشمنان ما متوجه شدند که چرا رهبر معظم انقلاب علی رغم مخالف نبودن با مذاکرات، به این مذاکرات خوشبین نبودند فلذا ما آمریکا را همچنان دشمن جمهوری اسلامی ایرانم می دانیم ولی در کنار آن تنها با تعامل برخاسته از رعایت خواسته های به حق ملت ایران و با رعایت خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای پیش برویم.
*آنچنان که خودتان اشاره کردید این مذاکرات در مراحل پایانی خود به سر می برد؛ اما متاسفانه عده ای به دنبال ایجاد دو دستگی در کشور در صورت تحقق توافق یا عدم توافق هسته ای هستند و سعی دارند حصول نتیجه یا عدم نتیجه در مذاکرات را به نفع یا علیه جریان های سیاسی خاصی مصادره کنند؛ در این مورد تحلیل خودتان را بفرمایید.

پیروز مذاکرات هسته ای چه در صورت توافق و چه عدم توافق، ملت ایران است

نتیجه مذاکرات چه توافق حاصل شود و چه نشود؛ به خیر و صلاح ملت قهرمان ایران اسلامی خواهد بود و پیروز این میدان ملت ایران است چرا که اگر ما در مذاکرات هسته ای شرکت نمی کردیم در این صورت توطئه ها و شیطنت هایی مبنی بر اینکه گروه های خاصی اجازه نشستن ایران پای میز مذاکره را نمی دادند؛ مطرح می شد.

ما به این حرف هایی که ایجاد دودستگی می کند کاری نداریم چرا که حتی اگر مذاکرات هسته ای منجر به نتیجه نیز شود تمام مشکلات کشور حل نمی شود و در حالی که عده ای چنین تصور می کنند که مشکلات اقتصادی ایران یک روزه با توافق هسته ای قابل حل است.

با عملی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی تهدید های دشمنان کارساز نمی شود

مشکلات اقتصادی کشور به این زودی و به این آسانی قابل حل نیست و راه چاره رعایت الزامات اقتصاد مقاومتی است که رمز پیروزی ما نیز در همین است در غیر اینصورت با مشکل مواجه می شویم.

اگر سیاست های اقتصاد مقاومتی عملی شود تهدید های دشمنان در هر حجمی هم که باشد کارساز نخواهد بود.

Image title

* یکی از صحنه های مهم کشور در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است؛ توصیه شما به کاندیداها و همچنین به مردم در انتخاب اصلح چیست؟

کاندیداها وحدت و همدلی را حفظ کنند / هر رأی مردم در انتخابات آتی تیری به سوی دشمن است

همانطور که می دانیم در آستانه برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستیم؛ توصیه اول من به کاندیداها این است که وحدت و همدلی را در رقابت خود حفظ کنند.

همانطور که مقام معظم رهبری عنایت ویژه ای در نامگذاری امسال به " دولت و ملت ، همدلی و همزبانی " داشتند چرا که هم بحث مذاکرات هسته ای مطرح بود و لازم داشتیم تا دولت و ملت با یکدیگر همدل و همزبان بوده و در مقابل دشمنان اتحاد داشته باشند و یک حرف بزنند و هم اینکه در اسفند ماه امسال همایش بزرگ سیاسی در کشور خواهیم داشت و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می شود.

به نظر من حتی یک رأی بیشتر در انتخابات آتی یک تیری به سوی دشمن است و همگی باید در این انتخابات حضور پرشوری داشته باشیم.

دلسوزان به کشور و ولایتمدارها وارد گود انتخابات شوند

کسانی که واقعا به کشور علاقه مند و دلسوز هستند و خدمت به مردم را عبادت می دانند و ولایی هستند؛ وارد درقابت انتخاباتی شوند. 

ولایی بودن کاندیداها اصل مهمی است و این افراد باید در مسیر ولایت حرکت کرده و به خط و رسم امام(ره) معتقد باشند و خط امامی بودن همان پایبند به ولایت بودن است و هرکس  ادعا  کند در خط امام(ره) است امروز باید مطیع رهبر معظم انقلاب باشد. 

البته کسانی که از کانال شورای نگهبان تایید صلاحیت می شوند افراد صالح و اصلح هستند که فرد اصلح بر صالح اولویت دارد و خطوط و شاخص ها باید در انتخابات رعایت گردد و ان شاء الله این انتخابات با سربلندی برگزار می شود.

*ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید؛ اگر در پایان صحبت خاصی دارید بفرمایید.

جز کسانی هستم که اخبار ائل را پیگیری می کنم

در پایان عرایض خود لازم می دانم عرض تشکر و قدردانی ویژه از پایگاه اطلاع رسانی ائل داشته باشم چرا که من جز کسانی هستم که هر روز اخبار این پایگاه خبری را پیگیر هستم و به همه عزیران فعال در ائل عرض می کنم که همه شما را دوست می دارم و خبرهای شما را دنبال می کنیم.

ائل / صابر عیسی پور؛

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا